دانلود ترجمه مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسک یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است اولین قسمتی که این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود

دسته: حسابداری

بازدید: 5 بار

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 82 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 25

  • مجموعه سرمایه گذاری مشتری
  • سبد سرمایه گذاری مشتری
  • سرمایه گذاری مشتری
  • دانلود کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
  • کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
  • تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
  • دانلود ترجمه مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

[...دانلود خواهم کرد...]

موارد مشابه را حتما بررسی فرمایید:


  • پرسشنامه ترکیبی مشتری مداری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 23 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 6 پرسشنامه ترکیبی مشتری مداری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان دسته مدیریت منابع انسانی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 31 اسلاید این فابل در زمینه مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان بوده و شامل بخشهای زیر است…

  • دسته: علوم انسانی » اقتصاد دسته: علوم انسانی » اقتصاد فرمت فایل: doc تعداد صفحات: 22 حجم فایل: 111 کیلوبایت سرمایه گذاری کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری سرمایه گذاری مشتری [...دانلود خواهم کرد...] فهرست مطالب: معرفی…

کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

یک بررسی تجربی

معرفی:

نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسک یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد. به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اولین قسمتی که این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود جایی که یک محصول یا گروهی از محصولات با توجه به سهم فروش آینده یا کنونی شان همچنین حجم فروش ها، هزینه ها یا نیازهای سرمایه گذاری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفتند بعدها اصل نظریه سرمایه گذاری توجه زیاد استراتژی های منسجم را به خود معطوف داشت که تمام این استراتژی ها قبلا در دسته بندی محصولات یا کارهای تجاری در ابعاد کلیدی مشخص به منظورکمک به رسیدن اهداف استراتژیکی منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد کلیدی شامل سهم بازار، افزایش فروش، جذابیت های بازار وموقعیت رقابتی که وابسته به مدل پیشنهادی می باشد می شود.

بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظریه اصلی این است که وضعیت واحدها درشبکه باید خلاصه ای از اکثراستراتژی های مخصوص مشخص کند.

—————————————————————————-

عنوان اصلی مقاله: The Use of Customer Portfolio Theory An Empirical Survey

ترجمه فارسی عنوان: کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

تعداد صفحات انگلیسی: 13 صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: 21 صفحه

قیمت ترجمه فارسی: 15000 تومان

[...دانلود خواهم کرد...]